poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Oczekiwanie i informacja

Dawno mnie nie było i co raz bardziej jestem za odejściem na pingera.. A tutaj bym dodawała tylko komentarze do innych blogów, które lubię. ;3
No ale co jak co dość dużo siedzę ostatnio na fejsie zresztą jak Coco.. A u mnie niedługo zamieszka nowa lalka. Zresztą.. Macie historyjkę. Naprawdę to była wielka męczarnia wykombinować choćby najkrótszą historyjkę z Coco.. Dopóki nie przyjdzie obitsu nie ma co się liczyć  z nowymi notkami. 


Ja: Coco czemu jeszcze nie śpisz?!


Coco: Bo nie chcę, a co?
Ja: Mam dla Ciebie wiadomość.. Będziesz miała nową współlokatorkę!


Coco: ŻE JAK?! NIE!
Ja: Nie cieszysz się?


Coco: Nie chcę nowej koleżanki!! Będę musiała się z nią wszystkim dzielić!!
Ja: Ale masz przecież dużo zabawek.. Ona będzie miała swoje rzeczy, a ty swoje..


Coco: Nie.


Coco: WYJDŹ!!
Ja: Dobrze, ale przemyśl to.. i idź spać.


Coco: Ok. Dobranoc..
Ja: dobranoc <wychodzę>


Coco: <po cichu> a może nie będzie aż tak źle? ...


---

Baardzo się cieszę, że będę miała.. PULLIPA! 
Mało osób wie o kogo chodzi, więc ćiii!!!
Niektórzy mogą się już domyślać..
A reszta niech czeka do kolejnej notki, gdzie pokażę Wam nową mieszkankę. :3
A teraz czekamy..



3 komentarze:

  1. Gratuluję.. nowej lalki i jestem ciekawa kim ona będzie :D Skoro chcesz odejść na pingera... to daj link. Będę odwiedzać;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że jednak Coco mile przywita nową koleżankę :) Uwielbiam jej chipy :D

    OdpowiedzUsuń